نرم افزار مرکز تماس
نوشته شده توسط : tekravis

نرم افزار مرکز تماس چیست؟

به نقل وب ‌سایت ravistek.com" نرم‌افزار مرکز تماس (Call Center Software) نرم‌افزاری است که برای مدیریت و اجرای فعالیت‌های یک مرکز تماس استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قابلیت‌های مختلفی را برای مدیریت تماس‌ها، پاسخگویی به مشتریان، ردیابی و ثبت تاریخچه تماس‌ها، توزیع تماس‌ها به افراد مناسب و مدیریت صف‌های تماس و… فراهم می‌کند."

نرم افزار مرکز تماس یک راهکار پیشرفته برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در سازمان‌ها است که با ارائه قابلیت‌هایی مانند توزیع تماس‌ها، ثبت تاریخچه مشتریان، گزارش‌گیری و یکپارچگی با سیستم‌های دیگر، بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا زمان پاسخگویی را کاهش دهید، هماهنگی بین تیم‌ها را بهبود بخشید و تجربه مشتریان را ارتقا دهید. برخی از نرم‌افزارهای مرکز تماس حتی امکان ارتباط تصویری و ارسال پیامک را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به تنوع خدمات و نیازهای مختلف مشتریان، داشتن یک مرکز تماس کارآمد برای رشد سازمان ضروری است. هنگام خرید نرم‌افزار مرکز تماس باید نیازهای سازمان، بودجه، قابلیت‌ها و پشتیبانی نرم‌افزار را به‌دقت بررسی کنید. همچنین، آزمایش دمو و بررسی نظرات کاربران کمک زیادی در انتخاب نرم‌افزار مناسب خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: