با خط تلفن اینترنتی به چه امکاناتی دست پیدا میکنید؟
کسبوکارها با استفاده از خدمات VOIP، علاوه بر مزایای خط تلفن اینترنتی از امکانات و ویژگیهایی برخوردار میشوند که در استفاده از خطوط سنتی برخوردار نخواهند بود. امکانات خط تلفن اینترنتی شامل موارد زیر میشود:
انتقال تماس (Call Forwarding)
با انتقال تماس، میتوانید تماسهای ورودی خود را به هر شمارهای که میخواهید هدایت کنید. در تلفن اینترنتی، محدودیتی برای انتقال تماس وجود ندارد. شما میتوانید از هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود، تماسهای خود را مدیریت کنید. با ویژگی انتقال تماس، کارمندان شما میتوانند از هر کجا که هستند به تماسهای مشتریان پاسخ دهند و احتمال از دست رفتن تماسها کاهش مییابد!
تماس کنفرانس (Conference Calling)
این سیستم تلفنی به کسبوکارها امکان برقراری کنفرانسهای صوتی و تصویری آنلاین را میدهد. این یکی از مزایای خط تلفن اینترنتی برای افرادی است که به صورت دورکاری فعالیت میکنند. تماسهای کنفرانس، فاصلههای جغرافیایی را از بین میبرد و همکاری تیمی را تقویت میکند.
ضبط تماسها (Call Recording)
ضبط تماس ویپ فرآیندی است که طی آن محتوای مکالمات صوتی مبتنی بر IP ذخیره میشود. با کمک این ابزار، میتوانید مکالمات ورودی و خروجی مرکز تماس را ضبط کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. تیمهای خدمات مشتری و پشتیبانی voip میتوانند تماسها را ضبط کنند تا در آینده از آنها برای بهبود خدمات استفاده کنند.
منشی تلفنی خودکار (Automated Attendant)
با فعالسازی منشی خودکار، میتوان تماسهای مشتریان را بدون دخالت اپراتور به بخشهای داخلی مورد نظر انتقال داد.
به نقل از راویستک “ با این ابزار در هتلها مهمانان میتوانند از طریق تماس با هتل و انتخاب منوی رزرو، اتاق خود را به صورت خودکار رزرو کنند."
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0