نوشته شده توسط : tekravis

با توجه به رشد فناوری‌های ارتباطی، انتخاب یک شرکت مناسب برای خدمات voip راویستک از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب بهتر معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • یک شرکت معتبر باید با تحلیل دقیق نیازهای شما، بهترین راهکار را ارائه دهد تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
  • بررسی نظرات و تجربه مشتریان قبلی، میزان اعتبار و کیفیت خدمات شرکت را مشخص می‌کند.
  • شرکت باید سخت‌افزارهای باکیفیت و سازگار با سیستم‌های ویپ را با گارانتی معتبر ارائه دهد.
  • اجرای صحیح سیستم VoIP مستلزم دانش فنی و بررسی زیرساخت‌های شبکه است.
  • امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار ویپ برای ادغام با سیستم‌های دیگر، یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.
  • شرایط پرداخت باید شفاف و متناسب با بودجه شما باشد تا ریسک مالی کاهش یابد.
  • ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴/۷ برای رفع مشکلات احتمالی سیستم ضروری است.
  • استفاده از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای جلوگیری از حملات سایبری حیاتی است.


:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

با توجه به رشد فناوری‌های ارتباطی، انتخاب یک شرکت مناسب برای خدمات voip راویستک از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب بهتر معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • یک شرکت معتبر باید با تحلیل دقیق نیازهای شما، بهترین راهکار را ارائه دهد تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
  • بررسی نظرات و تجربه مشتریان قبلی، میزان اعتبار و کیفیت خدمات شرکت را مشخص می‌کند.
  • شرکت باید سخت‌افزارهای باکیفیت و سازگار با سیستم‌های ویپ را با گارانتی معتبر ارائه دهد.
  • اجرای صحیح سیستم VoIP مستلزم دانش فنی و بررسی زیرساخت‌های شبکه است.
  • امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار ویپ برای ادغام با سیستم‌های دیگر، یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.
  • شرایط پرداخت باید شفاف و متناسب با بودجه شما باشد تا ریسک مالی کاهش یابد.
  • ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴/۷ برای رفع مشکلات احتمالی سیستم ضروری است.
  • استفاده از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای جلوگیری از حملات سایبری حیاتی است.


:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

نرم افزار مرکز تماس چیست؟

به نقل وب ‌سایت ravistek.com" نرم‌افزار مرکز تماس (Call Center Software) نرم‌افزاری است که برای مدیریت و اجرای فعالیت‌های یک مرکز تماس استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قابلیت‌های مختلفی را برای مدیریت تماس‌ها، پاسخگویی به مشتریان، ردیابی و ثبت تاریخچه تماس‌ها، توزیع تماس‌ها به افراد مناسب و مدیریت صف‌های تماس و… فراهم می‌کند."

نرم افزار مرکز تماس یک راهکار پیشرفته برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در سازمان‌ها است که با ارائه قابلیت‌هایی مانند توزیع تماس‌ها، ثبت تاریخچه مشتریان، گزارش‌گیری و یکپارچگی با سیستم‌های دیگر، بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا زمان پاسخگویی را کاهش دهید، هماهنگی بین تیم‌ها را بهبود بخشید و تجربه مشتریان را ارتقا دهید. برخی از نرم‌افزارهای مرکز تماس حتی امکان ارتباط تصویری و ارسال پیامک را نیز فراهم می‌کنند.

با توجه به تنوع خدمات و نیازهای مختلف مشتریان، داشتن یک مرکز تماس کارآمد برای رشد سازمان ضروری است. هنگام خرید نرم‌افزار مرکز تماس باید نیازهای سازمان، بودجه، قابلیت‌ها و پشتیبانی نرم‌افزار را به‌دقت بررسی کنید. همچنین، آزمایش دمو و بررسی نظرات کاربران کمک زیادی در انتخاب نرم‌افزار مناسب خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

معرفی 13 مورد از انواع حملات شبکه

در دنیای دیجیتال امروزی، امنیت شبکه‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر سازمان و کاربری است. انواع حملات شبکه به‌طور مداوم در حال تغییر و تکامل هستند و شناخت این حملات برای جلوگیری از نفوذ و حفظ امنیت سیستم‌ها و خدمات شبکه ضروری است.

1. حملات DOS (Denial of Service)

به نقل از راویستک” حملات DOS که مخفف Deniel of Service است به تلاشی برای از بین بردن یا مختل کردن عملکرد یک سیستم گفته می‌شود. این حملات معمولاً با ارسال حجم زیادی از ترافیک شبکه به یک سیستم صورت می‌گیرد. ”

حملات DOS هدفشان این است که سرویس‌دهی یک سیستم را مختل کنند. این حملات معمولاً با ارسال حجم زیاد ترافیک به شبکه یا سرور انجام می‌شود، به‌طوری‌که منابع سیستم اشغال و دسترسی کاربران به سرویس‌ها محدود می‌شود. با شناسایی و محافظت از شبکه خود می‌توانید در برابر این حملات مقاومت کنید.

2. حملات DDoS (Distributed Denial of Service)

حملات DDoS مشابه DOS هستند، اما تفاوت در این است که این حملات توسط مجموعه‌ای از دستگاه‌های آلوده به نام بات‌نت‌ها انجام می‌شود. این دستگاه‌ها به‌صورت هم‌زمان به هدف حمله کرده و ترافیک زیادی را به سرور ارسال می‌کنند تا آن را از کار بیندازند. محافظت از سیستم‌ها در برابر این نوع حملات، به استفاده از ابزارهای پیشرفته نیاز دارد.

3. حملات SYN Flood

حمله SYN Flood با ارسال درخواست‌های تقلبی به سرور شروع می‌شود که باعث می‌شود سرور در انتظار پاسخ باقی بماند و منابع آن اشغال شود. این نوع حمله باعث کاهش عملکرد سیستم و دسترسی کاربران به سرویس‌ها می‌شود. شما باید سیستم‌های خود را طوری پیکربندی کنید که در برابر این نوع حملات مقاوم باشند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره اینکه VOIP چیست، چه امکانات و مزایایی دارد و پشتیبانی و امنیت ویپ به چه صورت انجام می‌شود، در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از این سیستم تلفنی در کسب‌وکار خود به بهترین نحو ممکن بهره ببرید.

VOIP چیست؟

VOIP مخفف عبارت “Voice Over Internet Protocol” است که انتقال صدا از طریق پروتکل اینترنت را معنی می‌دهد. برخلاف تلفن‌های ثابت سنتی که از خطوط تلفن مسی برای انتقال صدا استفاده می‌کنند، VoIP از شبکه‌های داده‌ای مانند اینترنت برای انتقال سیگنال‌های صوتی و محتوای چند رسانه‌ای بهره می‌برد.

فناوری VoIP این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از طریق دستگاه‌های الکترونیکی ازجمله رایانه‌های شخصی، تلفن‌های هوشمند، تلفن‌های IP و مرورگرهای وب، ارتباطات صوتی برقرار کنید. این فناوری نه تنها برای مصرف‌کنندگان بلکه برای کسب‌وکارها نیز کاربردی است، زیرا ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در سرویس‌های تلفن سنتی وجود ندارد.

فناوری ویپ صدای آنالوگ را به صفر و یک تبدیل می‌کند و سپس در بستر اینترنت به‌صورت دیجیتال منتقل می‌کند. در واقع VOIP صدا را به یک ساختار دیجیتال تبدیل می‌کند و بعد داده‌های شبکه را به سرور ویپ انتقال می‌دهد.

طبق نظر اتحادیه بین المللی مخابرات: ” VoIP (تلفن اینترنتی) یک اصطلاح کلی است که به توصیف مکالمات صوتی یا فکس منتقل شده از طریق شبکه‌های مبتنی بر IP مانند اینترنت اشاره دارد.” این تلفن‌ها از نظر این سازمان به دلایل زیر اهمیت دارد:

  • در کوتاه‌مدت، هزینه تماس‌ها را کاهش می‌دهد، به‌ویژه اگر از طریق اینترنت عمومی مسیریابی شود.
  • در بلندمدت، برای شرکت‌های مخابراتی که در حال تغییر شبکه‌های قدیمی خود هستند تا بتوانند هم تماس‌های صوتی و هم داده‌ها را از طریق یک شبکه انتقال دهند، این فناوری اهمیت زیادی دارد.
 


:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

چطور یک شرکت خدمات VoIP را انتخاب کنید؟

انتخاب یک ارائه‌دهنده خدمات VoIP مستلزم ارزیابی دقیق عوامل مختلفی است که بر کیفیت، قابلیت اطمینان و کارایی سیستم ارتباطی کسب‌وکار شما تاثیرگذار خواهد بود. چند نکته مهم وجود دارد که باید هنگام انتخاب این شرکت‌ها در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

  • درخواست فهرست مشتریان از شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ
  • خدمات مرکز تماس تخصصی برای بخش‌های فروش، پشتیبانی و خدمات مشتری
  • تامین تجهیزات شبکه‌ای برای سیستم‌های VoIP
  • نصب و پیکربندی تجهیزات و نرم‌افزارهای ویپ
  • امکان شخصی‌سازی هر بخش از مرکز تلفن ویپ مطابق با خواسته‌های شما
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • بررسی هزینه‌های پنل‌های مختلف خدمات VOIP
  • بررسی پروتکل‌های امنیتی مانند رمزنگاری تماس‌ها و فایروال‌ها
  • بررسی قابلیت ادغام با سیستم‌های CRM و ابزارهای مدیریت پروژه


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

ویژگی های بهترین شرکت های ارائه دهنده voip

 

برای انتخاب از بین شرکت های ارائه دهنده voip باید ویژگی‌ها و خدمات آن‌ها را بررسی کنید زیرا این ویژگی‌ها به صورت مستقیم بر کارایی و کیفیت ارتباطات شما تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین توجه به ویژگی‌های زیر در این انتخاب به شما کمک می‌کند.

کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات شرکت VOIP، ارائه تماس‌های صوتی و تصویری باکیفیت است. بهترین شرکت‌ها از فناوری‌های پیشرفته برای کاهش نویز و افزایش شفافیت صدا استفاده می‌کنند.

تنوع در خدمات و امکانات

شرکت‌های برتر در این حوزه، امکانات متنوعی مانند سیستم تلفن سازمانی، شماره‌های مجازی، تماس‌های بین‌المللی ارزان، کنفرانس‌های گروهی و پیام‌رسانی فوری را ارائه می‌دهند. این تنوع در خدمات شرکت های ارائه دهنده voip، آن‌ها را از رقبا متمایز می‌کند.

پشتیبانی فنی قوی

یکی از ویژگی‌های برجسته بهترین شرکت‌ها، ارائه پشتیبانی فنی 24 ساعته است. این شرکت‌ها در مواقع بروز مشکل، سریعاً راه‌حل‌های مناسب ارائه می‌دهند تا وقفه‌ای در خدمات ایجاد نشود.

انعطاف‌پذیری در تنظیمات و سفارشی‌سازی

خدمات VOIP این شرکت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای متنوع کسب‌وکارها را پوشش دهد. بهترین شرکت‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا تنظیمات سیستم‌ها و خدمات به صورت سفارشی و مطابق با نیاز مشتریان انجام شود.

هزینه‌های رقابتی و شفاف

هزینه‌های پایین و ساختار قیمت‌گذاری شفاف از دیگر ویژگی‌های بهترین شرکت‌ها است. آن‌ها معمولاً پلن‌های مختلفی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

امنیت اطلاعات و ارتباطات

بهترین شرکت‌ها اهمیت ویژه‌ای به امنیت می‌دهند و از فناوری‌های رمزگذاری برای محافظت از داده‌ها و تماس‌های کاربران استفاده می‌کنند. امنیت یکی از اولویت‌های اصلی در خدمات شرکت های ارائه دهنده voip است.

یکپارچگی با سایر سیستم‌ها

از ویژگی‌های دیگر، امکان ادغام خدمات VOIP با سایر ابزارها و سیستم‌های کسب‌وکار مانند CRM و نرم‌افزارهای مدیریت پروژه است. این ویژگی بهره‌وری سازمان را افزایش می‌دهد.

ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های دقیق

خدمات شرکت‌های ارائه‌دهنده VOIP باید شامل ابزارهای گزارش دهی و تحلیل تماس‌ها باشد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مصرف خود را مدیریت کرده و عملکرد سیستم را ارزیابی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

تحول در ارتباطات با استفاده از مزایای خط تلفن اینترنتی

VOIP یک فناوری ارتباطی است که امکان انتقال صدا و تصویر از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. این تکنولوژی در مقایسه با خطوط تلفنی سنتی، مزایای زیادی دارد. در واقع ویپ داده‌های صوتی را به داده‌های دیجیتال تبدیل کرده و از طریق اینترنت منتقل می‌کند. مزایای خط تلفن اینترنتی فقط به مکالمه صوتی و تصویری بر بستر اینترنت محدود نمی‌شود و شامل موارد زیر است:

  • کاهش هزینه های تماس

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خدمات VOIP، کاهش قابل توجه هزینه‌های تماس است. به‌ویژه برای شرکت‌هایی مانند آژانس های مسافرتی که تماس‌های بین‌المللی و بین‌شهری زیادی دارند، هزینه‌های ویپ بسیار کمتر از خطوط تلفن سنتی خواهد بود.

به گفته راویستک : “هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آژانس‌های مسافرتی است. سیستم‌های سنتی ارتباطی مانند خطوط تلفن ثابت و سیستم‌های PBX می‌توانند هزینه‌های قابل توجهی برای زیرساخت و نگهداری به آژانس‌ها تحمیل کنند.”

  • دسترسی و انعطاف‌پذیری بالا

یکی دیگر از مزایای خط تلفن اینترنتی امکان استفاده از این سیستم تلفنی در هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشید است. این قابلیت VOIP به کسب‌وکارهایی که شعبات مختلف یا کارمندان دور کار دارند، کمک چشمگیری می‌کند.

کارمندان می‌توانند با استفاده از موبایل، لپ‌تاپ یا تبلت‌ از هر مختصات جغرافیایی به تماس‌های کاری خود پاسخ دهند که این موضوع هم باعث افزایش بهره‌وری و انعطاف‌پذیری در کار می‌شود و هم افزایش رضایت مشتریان را به همراه دارد.

  • امکانات پیشرفته و قابل تنظیم

خط تلفن VoIP امکانات پیشرفته‌ای مانند انتقال تماس، تماس کنفرانس، پیام‌گیر صوتی، ضبط تماس‌ها، پاسخ خودکار و انتقال تماس به شماره‌های دیگر را ارائه می‌دهد. این امکانات در ویپ طوری تنظیم می‌شوند که نیازهای مختلف مشتریان یا شرکت‌ها را برطرف سازند. شما در هر زمانی می‌توانید ویژگی‌ها و تنظیمات این سیستم تلفنی را به‌روزرسانی کنید و تغییر دهید.

  • قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزارهای دیگر

این سیستم تلفنی به راحتی با بسیاری از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دیگر ابزارهای تجاری ادغام می‌شود. به این ترتیب، تمام تماس‌های ورودی و خروجی می‌توانند به صورت خودکار در نرم‌افزار مورد نظر ثبت شوند و کارکنان به اطلاعات مشتریان دسترسی سریع‌تری خواهند داشت. این یکپارچگی امکان مدیریت بهتر و دقیق‌تر تماس‌ها و بهبود تجربه مشتریان را فراهم میسازد.

  • قابلیت مقیاس‌پذیری

خطوط تلفن اینترنتی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که با توجه به نیازشان، تعداد خطوط تلفن را به راحتی افزایش یا کاهش دهند، بدون اینکه نیازی به تجهیزات فیزیکی جدید داشته باشند. این موضوع برای شرکت‌هایی که در حال رشد هستند اهمیت زیادی دارد!

  • نصب و راه اندازی آسان

نصب و راه‌اندازی ساده و آسان VOIP از مزایای خط تلفن اینترنتی است. این خطوط بدون نیاز به کابل‌کشی فیزیکی به هر واحد و اتاق، با تجهیزاتی مثل گوشی تلفن و هدست قابل تنظیم هستند. بسیاری از مراکز پشتیبان VOIP راهنماهایی برای نصب و پیکربندی ارائه می‌دهند.

  • قابلیت ایجاد و مدیریت کنفرانس ها

با استفاده از ویپ می‌توان به راحتی کنفرانس‌های صوتی و ویدیویی برگزار کرد. این قابلیت به‌ویژه برای شرکت‌هایی که تیم‌های پراکنده و نیروهای دورکار دارند، اهمیت بسیاری دارد. کنفرانس‌های VOIP هزینه‌های مربوط به سفر و جلسات حضوری را کاهش داده و به برگزاری جلسات به‌صورت آنلاین کمک می‌کند.



:: برچسب‌ها: مزایای خط تلفن اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

مزایای خدمات VOIP

استفاده از تکنولوژی و فناوری‌ها روز به هماهنگی و پیشرفت کارها در سازمان‌ها کمک می‌کند. فناوری ویپ راهکاری جدید و موثر برای دست‌یابی به مسیرهای موفقیت در کسب‌وکار است که نباید از مزیت‌های آن در بازارهای رقابتی امروز غافل شد. مزایای خدمات تلفن VOIP برای بهبود عملکرد عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مزایای VoIP کاهش هزینه‌های تماس، به‌ویژه برای تماس‌های بین‌المللی است. کاربران تنها هزینه اینترنت خود را پرداخت می‌کنند و تماس‌ها معمولاً رایگان یا با هزینه بسیار پایین‌تری انجام می‌شوند.

  • عدم محدودیت جغرافیایی

سیستم‌های VoIP به دلیل استفاده از شبکه، هیچ محدودیت مکانی ندارند. کاربر می‌تواند با گوشی یا لپ‌تاپ خود، از هر جایی به سیستم متصل شده و تماس بگیرد. این موضوع برای افرادی که دورکاری می‌کنند بسیار مفید است و به مدیران امکان می‌دهد تا به‌راحتی بر تیم‌های دورکاری نظارت داشته باشند.

  • نظارت بر مرکز تماس

با استفاده از خدمات VOIP، می‌توانید به‌طور دقیق بر تمام فعالیت‌های مرکز تماس خود نظارت کنید. تمام داده‌های مربوط به تماس‌ها، مانند تعداد تماس‌های موفق و ناموفق، مدت زمان مکالمات و… به‌صورت دقیق و آماری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • ارتباط بین شعب مختلف

سیستم ویپ طوری طراحی شده که همه کارمندان، چه در محل کار باشند چه دور کار، بتوانند از آن استفاده کنند. این سیستم به اینترنت نیاز دارد و با نصب یک نرم‌افزار ساده روی کامپیوتر یا موبایل، همه امکانات ویپ در دسترس کاربر خواهد بود.

  • کنترل عملکرد

با استفاده از VoIP، مدیران می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای تماس‌ها را رصد کنند و عملکرد کارکنان را در طول مکالمات بررسی کنند. این امکان به بهبود کیفیت خدمات مشتری و حل سریع‌تر مشکلات کمک می‌کند.

  • تجزیه و تحلیل داده‌ها

سیستم‌های VoIP می‌توانند داده‌های مربوط به تماس‌ها مانند مدت زمان، تعداد تماس‌ها، عملکرد هر کارمند و سطح رضایت مشتری را جمع‌آوری کنند. این اطلاعات به مدیران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در مورد بهینه‌سازی فرآیندها و بهبود کارایی بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : tekravis

سانترال پاناسونیک چیست؟

دستگاه سانترال در تعریف کلی نوعی از تجهیزات مخابراتی است که از طریق اتصال به خطوط تلفن شهری، امکان استفاده از یک یا چند خط را برای کارمندان سازمان فراهم می آورد. در گذشته محدودیت‌های مخابراتی به گونه‌ای بوده اند که برای هر شخص پاسخگو باید تلفن و خط تلفن جداگانه قرار داده می‌شد، و امکان استفاده از خطوط برای کل سازمان وجود نداشت.

با وجود سانترال، برای برقراری تماس‌ها نیاز به خرید چندین خط مختلف نبوده و با اتصال خطوط شهری به سانترال استفاده آنها برای تمام سازمان مهیا شد. برند ژاپنی پاناسونیک چنان مورد استقبال و همگانی شد که نام آن با سانترال تلفنی گره خورد. به گونه‌ای که مرکز‌تماس‌های سنتی به نام سانترال پاناسونیک شناخته شده اند.

یکی از دلایل فراگیری این برند هم در دسترس بودن آن، وجود نمایندگی‌های فنی و تجهیزات با کیفیت ژاپنی آن و پایداری آنها بود. با توجه به شرایط سیاسی ایران نیز این تامین از شرق ممکن‌تر می‌نمود. سانترال مانند یک شبکه خصوصی تلفن است که نقش مخابرات را بازی می‌کند. شرکت‌ها از سانترال برای مدیریت خطوط تلفن داخلی و تماس‌های خود استفاده می‌کنند و ارتباط افراد درون شرکت و به صورت داخلی با یکدیگر نیز از همین طریق فراهم می‌شود.

انواع کارت سانترال پاناسونیک و کاربرد آنها

ارتقا مرکز تلفن ها به واسطه کارت سانترال انجام میشود و باید هر مجموعه یا شرکتی براساس نیاز خود، کارت سازگار با مرکز تلفن را خریداری کند تا بتواند قابلیت های مرکز تلفن را ارتقا دهد و قاعدتا با توسعه کسب کار و افزایش پرسنل، باید سیستم تلفنی هم بروز شود.

بروز رسانی و ارتقا کلیه سیستم تلفنی ها یا مرکز تلفن ها توسط کارت های فرعی و اصلی که بر روی آن نصب می شود، انجام می شود. البته برای ارتقا مرکز تلفن ها حتما از متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا با کمترین هزینه بتوانید بیشترین قابلیت را به سیستم تلفنی اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()